چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ترجیح می دهم به انتخاب درمان جایگزین دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ترجیح می دهم به انتخاب درمان جایگزین دیالیز

دیالیز یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است، آن آشنا به بسیاری از بیمار است. با این حال، برخی از بیماران نمی خواهید به آن را، آنها ترجیح می دهند به برخی از درمان های جایگزین مانند سلول های بنیادی می باشد. سپس، چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را ترجیح می دهند تا انتخاب کنید درمان جایگزین؟
دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه این کار را انجام می تواند طولانی تر بیمار زندگی می کنند و از بین بردن برخی از نشانه های نارسایی کلیه، اما در طول درمان آن را نیز به بسیاری از عوارض جانبی است. چه چیزی بیشتر، به عنوان یک درمان برای تمام طول عمر آن را به یک مقدار زیادی از پول را بدون بهبود هر عملکرد کلیه هزینه. است که می گویند، پس از آن که بیمار به بیماری کلیوی را انتخاب کنید به دیالیز، آنها باید آن را برای بقیه زندگی خود را.
در مقایسه با دیالیز، سلول های بنیادی درمان موثر تر است. با استفاده از این سلول های بنیادی اصلی که متعلق به بدن خود بیماران. به طور عمده از ویژگی های سلول های بنیادی خود تکرار و تمایز است. قرار دادن این سلول ها به کلیه خواهد شد بسیاری از سلول های دختر است که قادر به تبدیل شدن به یک بخشی از کلیه، بنابراین برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه تولید کنند.
چگونه می توانید سلول درمانی شکست درمان کلیه های بنیادی؟
در یک محیط استریل، بسیاری از سلول های بنیادی به بدن بیماران تزریق می شود. سپس، آنها می توانند به کلیه ها آسیب دیده به تمایز به سلول های ذاتی کلیه است. برای مثال، اگر سلول های اپیتلیال گلومرولی آسیب دیده می شوند، سلول های بنیادی را به این نوع از سلول های تمایز قائل شد.
هنگامی که این سلول های جدید می توانند کار خود به طور معمول بازی، به این معنی بیماری های کلیوی است و اساسا درمان می شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان درمان سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما شما را در عرض 24 ساعت.
ایمیل ما kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: